PPC – Google Adwords

Jedným zo spôsobov ako nahnať ľudí na Vašu stránku je platená reklama PPC. PPC značí pay per click, teda platíte až za to, keď niekto klikne na Váš inzerát a príde na Vašu stránku.

Tiež je fajn, že sa tieto reklamy zobrazujú rozumne, a to:

  • na správnom mieste, kde ľudia hľadajú informácie – napríklad pri výsledkoch vyhľadávania alebo v článkoch
  • v správnom čase, keď sa to hodí – napríklad keď hľadáte autopožičovňu, tak sa zobrazujú práve inzeráty ponúkajúce prenájom áut

Preto, aby Vaša kampaň dobre bežala, je dôležité mať dobré inzeráty. A dokonca to môžu byť aj obrázkové bannery.

Na Slovensku sa na tento účel dajú použiť systémy Google Adwords a aj Etarget.

Vymyslíme pre Vás vhodné znenie, nájdeme tie správne zaklínadlá (kľúčové slová), dohliadneme na priebeh reklamnej kampane a na záver pripravíme vyhodnotenie. Čo Vy na to?

Pozrite si naše najnovšie referencie v sekcii PPC – Google Adwords:
Kľúčové slová: reklama na internete, reklamná kampaň, kľúčové slová, návrh kľúčových slov, click rate, ppc - google adwords, etarget, google adwords, pay per click, platená reklama, počet zobrazení, impression, impressions, ppc reklama, internetová reklama, miera preklikov, ctr, click through rate, reklamné kampane ppc